zeropounds

Ungjävel.

Publicerad 2013-03-12 07:53:19 i Allmänt

Uppe tidigt idag, solen skiner och det hade sett jättehärligt ute i trädgården om det inte vore för frosten. 
Har knappt sovit inatt, sovit oroligt, drömt mardrömmar om blödningar och missfall och så gick sambon i sömne på köpet.... När klockan ringde till sambon gick jag upp och sjukanmälde mig, igårkväll mådde jag för jäkla dåligt av och till på jobbet. En aning ångest nu över att man missar en del pengar, och som vanligt dåligt samvete för att man är hemma och är sjuk och så... men egentligen borde jag inte känna så väl? Särskilt inte just nu, det är ju inte bara min egna hälsa det handlar om ju?
 
Nåja, gick upp och lagade kaffe och frukost till sambon och höll honom sällskap framför TV:n tills han stack. Katterna leker under tvätten och hoppar runt, trafiken dånar utanför och jag ligger i soffan och har megavärk i min inflammerade axel/arm och den klämda nerven i svanken så fort jag går. Ungen måste hata mig redan som ger mig så mycket besvär med ryggen, puls och illamående. Ungjevel. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

F.d (?) ätstörd, numera gravid. En kamp för att övervinna gamla matspöken, leva normalt och i väntan på bebisen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela