zeropounds

Lördag

Publicerad 2013-04-06 09:59:08 i Allmänt

I eftemiddag kommer en kompis hem till oss, för att ha lite tjejmys och se big bang theory och äta ben & jerrys. Så najs! Och en annan kompis till oss kommer nog förbi och säger hej också, eftersom mitt nya projekt är att se om han och min kompis kan passa ihop... interesting.
 
Annars är allt bra, lite ont om tid att skriva bara. Mycket jobb och flängande fram och tillbaka just nu till svägerskan t.ex., städning och fixa här hemma. 
Köpte mina första mammabyxor och ett bar byxor till Plutten i onsdags också. De är såå små ju! Känns helt overkligt, men lyckligt... 
 

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2013-04-07 09:47:23

Va skönt att det inte var något fel med barnet och bra att du försöker att se till så att du inte får göra för tunga lyft framöver. Helt rätt att det är chefens problem att fixa nytt schema!

Låter som en mysig påsk :-) Jag var i en stuga vid havet ihop med familjen och det var väldigt mysigt :)

Tack! Ja, det känns jättekul! Har velat bli det hur länge som helst! :) Men på ett sätt blir jag lite ledsen för jag blir påmind om hur misslyckad jag är jämfört med mina syskon. Jag har inte ens en pojkvän och jag tvivlar på om jag någonsin kommer att kunna få bli en mamma. Men jag är ju självklart väldigt glad för hennes skull! Det var som för dig att det tog väldigt fort innan hon blev gravid efter att hon slutade med preventivmedel!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

F.d (?) ätstörd, numera gravid. En kamp för att övervinna gamla matspöken, leva normalt och i väntan på bebisen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela