zeropounds

Ischias

Publicerad 2013-03-27 08:12:04 i Allmänt

Blir så trött på allt, hela tiden ska nåt jävlas. Är det inte ekonomin så är det oron för hans jobb, och är det inte det ena så är det de andra. 
Jag har självdiagnostiserat mig med falsk ischias för tillfället, och fy fan vilken smärta jag har ibland. Det har gjort ont i 1 månad nu typ, men bara som att en nerv är i kläm ibland. Igår gjorde det så ont att jag tappade andan,, var nära till gråten och fick byta skift de sista 30 min. Och så har chefen gått och satt mig på MER tid bland det tunga arbetet, trots han vet att jag är gravid? Jag sa förvisso att jag tänker jobba så långt det går, men om alla kollegor förstår att jag inte kommer klara det tunga, varför gör inte han det då?! Fy fan vad arg jag är egentligen. Särskilt nu, om nerven ska krångla så pass mycket så kommer det aldrig gå. Får hoppas det försvinner snart. 
 
Nåja... annars då? Ledig dag, knappt nån sömn inatt av ryggsmärtan när jag vänder mig. Men är väl relativt pigg ändå. Ska storstäda, försöka i alla fall, och laga mat som man kan frysa in. Handla också då antar jag... och vila. Jobbar hela helgen, och det lär väl bli rätt stressigt med tanke på att det är påsk. Blä. Jobbet i sig är det inget fel på, men just det tunga... då sitter jag hellre i kassa/är på golvet hela dagarna. Idioter. 
 
Nä, lugn, andas. Ingen negativ energi. Idag ska bli en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

F.d (?) ätstörd, numera gravid. En kamp för att övervinna gamla matspöken, leva normalt och i väntan på bebisen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela