zeropounds

Klagotorsdag.

Publicerad 2013-03-14 08:57:57 i Allmänt

Igår var ju segare än segast. Vaknade såklart innn solen går upp och är vaken tills sambons alarm ringer, sen somnade jag om när han hade stuckit vid halv 8, till kvart i 10. Mellan 14-16 halvsov/sov jag igen och resten av dagen ägnades i sängen framför datorn eller tv:n. Och lite framför spisen. Och jag är FORTFARANDE trött! Önskar det var min lediga helg nu men nädå... slita istället. Tur jag har sovmorgon imorgon, för idag är veckans tuffaste dag. Blöh. 
 
Sambon kom hem lite senare igår pga övertid, och hade köpt med sig mina favoritpopcorn, godis som båda gillar och två påskmust light, som han vet att jag ÄLSKAR. Sött! :) Skippade träning för att ha myskväll med mig, han är iväg hela dagarna och jag kommer hem senare än vad han gör dessutom.. så vi ses bara på kvällen när man ska äta snabbt, se nån film och sen sova. Och varannan helg. :(
 
Tror att jag ska säga till om graviditeten redan nästa vecka på jobbet faktiskt. Det är 1 vecka tidigare än tänkt, men det kan nog behövas... vissa dagar kan jag nog behöva mer kassatider känns det som. Och då vet de varför ju. Herregud, detta är bara början och jag är redan så trött. Undrar hur det ska gå sen?!  Fast, jag kanske äter för lite, så den tar näringen av mig istället = gör mig tröttare på så sätt? Det är ju inte omöjligt. Frågan är hur jag ska göra för att få i mig mer då bara, blir ändå mätt relativt fort och sen bara illamående. Och jag vill inte trycka i mig bara för  att heller. Jag äter när jag är hungrig och antingen så äter jag mig mätt eller för mätt, punkt slut. Får nog experimentera mig fram.
 
Har tur idag som kan lifta med pappa till jobb i alla fall, så jag slipper gå hela vägen. Det är ju inte jättelångt egentligen, tar i snitt 35 min så är några kilometer i alla fall. Men idag är det kallt, snöigt igen sen snöovädret igår och jag är så satans jävla sjukt trött. Och torsdagar som är värsta dagen på jobb också för oss... 
Känner mig lite klagig idag, hehe. Går nog över ikväll. 
 
Ser i alla fall lite hur magen börjar synas nu. Eller ja, det ser ju mer ut som man är lite lönnfet och gått upp några kilo för de som inte vet något. Men jag kan se lite skillnad, sambon kunde kanske se lite igår, han fokuserar mest på tuttarna haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

F.d (?) ätstörd, numera gravid. En kamp för att övervinna gamla matspöken, leva normalt och i väntan på bebisen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela