zeropounds

Masterplan.

Publicerad 2013-03-20 19:34:57 i Allmänt

Lite gladare nu. Min masterplan funkade, muhaha. Fast jag kombinerade den.
Jag följde mitt gamla jag genom att dra på mig en fin tunika som också framhäver tuttarna ganska mycket, som jag vet sambon älskar. Sminkade mig väldigt lite, mest för att täcka utslagen i pannan och på hakan. Snodde ihop håret i en klämma med luggen på sidorna hängandes ner i lockar efter duschen. Plockade undan smått, ställde fram glas och tända ljus, ställde mig med maten så den blev färdig exakt på klockslaget när han kom hem. Sprayade på mig lite av min Burberryparfym. Voilá. Möttes av orden " vad fint här är, aaw har du gjort mat nu, ååååh så gott du doftar, jaha det finns glas där - vilken tjej jag har alltså!, tänk vilken underbar tjej jag har, det borde alla ha" osv. 
Muhahah. Egoboost. Fast jag måste hålla med - jag doftar ofantligt gott just nu. 

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2013-03-22 21:41:54

Tack fina du för alla dina peppande ord! Behövde verkligen dem! Har bara varit så himla dålig på att svara. Jobbet tar så mycket mer tid nu. Jag har försökt att ta det så lugnt som jag kan och det har fungerat bra. Det var bara första dagen som var jobbig, nu känns det som att jag har jobbat där hur länge som helst :P Dock kommer jag bli så himla nervös när det är dags för mig att ta egna ärenden. Nu hjälper jag de andra så jag har inget eget ansvar vilket känns bra men jag hoppas att det känns OK när det väl är dags.

Kan tänka mig att man blir osäker och rädd för att den man skaffar barn med ska lämna en. Men det kan man ju aldrig veta när man träffar någon. Man får bara förvänta sig att man ska hålla ihop så försök inte att tänka på det värsta. Ja, det är lätt hänt med katastroftankar men vad jag har fått för intryck av din kille så verkar han vara den som är mest drivande i det med att han visar att han verkligen vill ha just DIG. Gulligt av dig att du ansträngde dig med middag och allt men försök inte att sätta en sådan press på dig själv, Du behöver inte prestera, utan du är bra oavsett!
kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

F.d (?) ätstörd, numera gravid. En kamp för att övervinna gamla matspöken, leva normalt och i väntan på bebisen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela