zeropounds

Söndagsdepression.

Publicerad 2013-04-07 14:01:18 i Allmänt

Helgen är redan över, fan vad deprimerande... det betyder en ny jobbvecka och sen jobbhelg. Fy fan. VIll inte, vill ha mina lediga helger. :(
 
Igår kom min kompis hit, vi lagade mat och käkade med sambon och hans kompis. Stack iväg en runda med bilen, kom hem med ytterligare två andra, tittade lite tv, film och snackade skit till halv 1  typ. Körde och lämnade sambons vän och tvärdeckade här hemma sen .
Hon stack i förmiddags för jobb och nu ligger jag själv i soffan och försöker komma på en film man kan se eller nån serie. Jag har chips, juice och dippa hemma som jag ska mysa med. Mannen är på gymmet och kommer väl om en stund igen. Lite mysdags, sen dags att dammsuga och moppa lite här. Tror att hemmafru hade funkat för mig. ;D 
 
Igår fick jag  sug på alkohol...rätt stort sug. Vi lyssnade på musik och fixade oss lite innan vi skulle iväg en sväng på kvällen med våra vänner till en bilträff, och jag fick lite förfestkänslor. När man spelar bra festmusik, dricker och gör sig i ordning med vännerna. Såå sugen på att dricka, klä upp mig och känna mig snygg. Nästan så jag blev lite ledsen. Men det gjorde jag ju såklart inte, det vore ju bara... ja, mer än idiotiskt. 
 
Nåja, snart kommer svärmor ev hit på lite kaffe fick jag höra. Mysigt, jag tycker om min svärmor. Så det får bli lite ändrade planer, städning nu! Haha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

F.d (?) ätstörd, numera gravid. En kamp för att övervinna gamla matspöken, leva normalt och i väntan på bebisen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela