zeropounds

Torsdag

Publicerad 2013-03-28 09:13:30 i Allmänt

Snart dags för jobb. Suck. Bävar lite inför att prata med chefen om ryggen och så, men jag skjuter upp det till nästa vecka när jag varit och pratat med bm. Har man henne att hänvisa till känns det lite bättre faktiskt.
Ska fråga om jag får lov att lägga in en extra semesterdag på midsommardagen...tror det blir jobbigt för de att krångla i och med att alla inte kan mitt område (vilket är anledningen till att jag är rädd att säga ifrån om att jag inte kommer kunna vara där sen, då ska nån ny läras upp och grejor), men det kan kanske gå ändå. Midsommar tänkte firas nere i Ystad hos släkt som midsommar+kombinerade födelsedagsfester för faster och kusin. Och jag träffar de så sällan, hade varit så kul. Särskilt som magen kommer ha växt tills dess och vi lär ha fått veta könet då. :) Man kan ju köra dit efter jobbet på midsommarafton ändå, men det tar ju lite tid så man kommer inte hinna vara där så länge. Tanken är att stanna över på Ystad Saltsjöbad också, och det hade ju varit så mysigt för mig och mannen, som dessutom får träffa min släkt lite mer nu. :) Oh, hoppas det går, håll tummarna för mig! 
 
Usch, jobbigaste dagen på veckan idag... vet inte hur det kommer bli på lördag iofs, hoppas det inte är så extremt och/eller att jag i alla fall får kassatid igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

F.d (?) ätstörd, numera gravid. En kamp för att övervinna gamla matspöken, leva normalt och i väntan på bebisen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela